Nytt år = nystart

Ja, så skakar vi liv i gamla bloggen då rå!

Det finns ett område kvar att skriva om, nu när bebisen är född (och har fyllt ett), huset är köpt och jag har börjat jobba igen.


BRÖLLOPET

Den sjunde maj är det dags! Det är alltså fyra månader kvar... OH MY GOD!!!

Saker som är fixade:
  • Kyrka. Det blir vackra Grava Kyrka i Skåre. Prästen är inte bestämd än, fast det kan ju inte vi styra över... Puuh!
  • Festlokal. Humletorp i Östra Ämtervik. Det blir brudskål utomhus om det inte regnar, buffémiddag, dans i loge, bastubad och grillning.
  • Fotograf. Catharina Grahn ska plåta oss dagen innan bröllopet. Hon var bokad den sjunde, men det gör inget. Kan vara bra att sprida ut aktiviteterna, och jag kanske är lite mindre rödgråten dagen innan...
Saker som är halvfixade:
  • Brudklänning. Har sytt en första version i billigt tyg. Den blev ok, så nu ska jag köpa fint tyg och prova igen.
Saker som behöver fixas:
  • Inbjudningskort
  • Program
  • Meny
  • Kläder till Stefan, Maja och Pontus
  • Min utstyrsel, skor, underkläder mm
  • Brudbukett
  • Tårta
  • Dekorationer
  • Hindersprövning
Ja, och allt annat...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kul att du bloggar lite! Har själv gjort ett försök att börja blogga igen, men det gick sådär...jag läser allt du skriver i alla fall!

2011-01-04 @ 17:47:11
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: Christin

Hej!

Ja, får se hur länge det håller i sig! Det tar ju lite tid att skriva inlägg så får ta det på jobbrasterna. Här hemma vill Maja gärna slå hårt på datorn när jag surfar... ajajaj.

2011-01-04 @ 18:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0