Ångest redan???

Börjar redan få klump i magen och gråa hår över bröllopsplaneringen. Det är så MYCKET att tänka på! Nu har vi i alla fall skickat in hindersprövning och namnändring till Skatteverket. Puuh... En sak mindre!

Christin Alfredsson... Stiligt. (Jag passade på att ändra mitt förnamn till Ch istället för K, har ju stavat så sedan jag var elva.)

Näst på tur är inköp av tyg till klänningen, och papper mm till inbjudningskorten. Gästlistan är i stort sett klar. Vi blir troligen 34 personer plus några småbarn. Festen ska vara "barnfri" men det gäller ju inte bebisar. Eller Maja för den delen, vem ska passa henne? Alla tänkbara är ju med på festen, så hon blir mormors ansvar. Perfekt!

Idag är min femte godisfria dag och den har gått bra. Har inte varit sugen alls. Åt en sallad till lunch när de andra tog pizza också. Fast sedan bakade jag bullar och åt flera stycken av de varma små godingarna. Men men.

Har fräschat upp min jobbkalender inför nya terminen, med uppdaterade Majapics. Hon är ju faktiskt inte fyra månader och flint längre, utan en stor, lång och lockig tjej:


Nobelfest 17 december på jobbet.

På Birka Paradise-kryssning den 30 december.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0