Fredagsmys

Jaa, förr i tiden (för drygt ett år sedan alltså) så var fredagsmys att vi åt en god middag framför TV:n i vardagsrummet, drack nåt glas vin och kollade på film. Som jag somnade till runt tio, utarbetad som jag var.

Men nuförtiden har vi tagit fredagsmyset ett steg längre... Nu skiter vi i middag, bara barnen somnar. Det finns TV i sovrummet som duger nästan lika bra. Och praktiskt att redan ligga till sängs halv tio, om jag somnar till filmen.

Vi övar oss på att vara förlovade, har på oss ringarna nu. Jag älskar min, blir glad av den! På söndag ska vi på besök till Humletorp och prata bröllop med Kurt som äger det. Pirrigt!


Här myser vi, med ostbågar, Macbooks och Dooley's

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad mysigt ni har det! Och jag ser fram emot att se ringarna den 10e! :)

2010-10-02 @ 13:03:10
Postat av: Malin M

hehe såntdär fredagsmys har vi med =) glöm blöta utekvällar o en massa rännande kram

2010-10-03 @ 07:20:57
URL: http://minlillavardag.blogspot.com
Postat av: Emma

Ser mysigt ut :)

2010-10-04 @ 08:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0