Bönhörd!

Gissa vem som sov mellan 22.00 och 03.00? JAG! Maja var stentrött och sov en hel natt i sträck, hon vaknade inte förrän kvart i sex! Rekord.

Jag somnade förresten om och sov också till kvart i sex. Känner mig som en utvilad, vanlig människa.

Orsaken till att hon var så trött var att vi var i Kristinehamn igår och hälsade på mitt jobb. Blandade känslor inför att komma tillbaka, niorna kan bli svårflirtade... Men kul att träffa alla igen. Maja skötte sig fantastiskt bra, hon satt i allas knä och myste. Världens snällaste bebis har jag...

Efter jobbet (jag var med på ett möte) gick vi till Pernillas nya lägenhet och fikade med henne och Mannen. Vi hade med oss en inflyttningspresent: Fyra rullar toapapper, ett paket proppar, disktrasor, chokladpudding och dammsugar-kakor. Pernilla blev mycket överraskad. Jaa, så blir det när man försöker köpa present på Handlar'n.

Vi var hemma vid sju på kvällen, Maja hade somnat i bilen så hon var tvärpigg till halv tio. Så vi hade en mysig stund på kvällen, hon, jag och Steve, när vi lekte och gosade med henne.

Nu ska vi till city och äta lunch med Jenny och Clara. Länge sedan vi sågs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0