Andas ut...

En av mitt livs jobbigaste veckor är över! Fast det var roligt också, inte bara slit. Kan ju sammanfatta:

Måndag: Läste Faerie Queene, 1500-talspoesi.
Tisdag: Skrev uppsats om F Q
Onsdag: Seminarium om F Q, städade
Torsdag: Städade, visade lägenheten
Fredag: Fyllde år, fixade picknick, åkte på utflykt
Lördag: Släkt-och kompisbesök, bakade smörgåstårtor, placerade bord i festlokalen
Söndag: Majas dop med party i lokalen
Idag: Sov till halv elva, läste 1800talspoesi, skrev uppsats om Keats.

Moa och Johanna, jag hade ALDRIG klarat dopet utan er! Vilka vänner ni är!!! Presenter är på gång!

Dopbilder kommer senare, har inte lagt över dem i datorn än. Men en bild från min födelsedag kan jag bjuda på:



Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis i efterskott !!!!!

2010-05-14 @ 20:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0