Sovstund

Maja har sovit jättelänge nu. Hon ligger i sin säng och trynar och gör ljud då och då. Men hon vaknar inte. Jag funderade på att försöka sova samtidigt, men blev för rastlös. Istället har jag:

  • Diskat och städat köket
  • Städat toan och handfatet
  • Plockat i ordning i hela lägenheten
  • Dammsugit allt utom sovrummet
  • Bäddat rent i dubbelsängen
  • Ätit lunch
  • Tvättat och hängt två maskiner
  • Duschat mig själv
  • Vattnat blommorna
När hon vaknar ska hon få mat och sedan ska vi gå ut i solen.

Kom igen Maja, vakna!!!

Kommentarer
Postat av: Malin M

vi är ju inte religiösa heller men vi döper han får de e lite av en tradition i släkten att döpas...=)

Vi har kommit fram till att ALL släkt och några vänner ska få komma.. så nu e de inte så svårt att skriva korten...=) mormor bakar så de slipper jag med!

kram kanske dags o ses på en promenix nån dag?

2010-03-12 @ 14:34:35
URL: http://malinmarti.blogspot.com
Postat av: Moa

Tjenare bruden:) Nu har jag varit inne här och kollat läget... spännande



Saknar dig massor!!!

Kram din

2010-03-12 @ 22:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0