Pengadag!

Upptäckte att det har gått några veckor sedan jag bloggade. Inte för att det inte finns något att skriva om, men i perioder hinner jag knappt starta datorn och absolut inte författa inlägg. Men det kommer en uppdatering och foton snart, promise!

Idag ska Maja och jag äta lunch på stan med några mammakompisar från sjukhuset. Vi har blivit en liten klubb :) Givetvis ska vi till Värmlandsmuseet, mitt nya favoritställe. De har alltid buffélunch med god mat som känns hemlagad och ett stort salladsbord.

Idag kom ersättningen från försäkringskassan så vi ska passa på att fira. Jag tycker fortfarande att det är fantastiskt att jag får betalt för att ta hand om mitt eget barn, även om det är lite mindre än en vanlig lön. Man klarar sig, och hittills har jag alltid haft pengar över från förra månaden. Den här månaden ska jag få lite lön också, jag gick i tjänst över sportlovet. Så det blir en veckas lön ungefär. Borde komma in imorgon. Spännande att se hur mycket det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0