Familjelördag

Vi hade en riktigt mysig dag idag:

  • Poppe och Steve var på Leklandet på Nöjesfabriken och busade runt.
  • Maja och jag tog lite sovmorgon och åkte buss ner till stan.
  • Vi mötte upp på Värmlandsmuseet för lunch med Steves mamma och syster.
  • Åt en god lunch, mycket grönsaker, rostbiff, potatisgratäng och lasagne.
  • Gick ett varv på stan allihop, Steves syster köpte presenter till P och M.
  • Steves mamma gav mig en kofta från Esprit!
  • Jag köpte byxor på Esprit! (No more Kappahl!)
  • Vi fikade på Wayne's Coffee, morotskaka och Chai latte mmmmmm...
  • P och S drog sig hemåt, jag och Maja gick till Åhléns, Steves mamma och syster gick till MQ.
  • Tog bussen hem, provade kläder och lekte med barnen.
  • Steve lagade middag, egenpanerad fisk och pommes, (inga färdiga fiskpinnar här inte!)
  • Vi kollade på Gnottarna, luddiga fraggelkopior på DVD. Maja somnade i min famn.
  • Poppe sover efter saga, Maja sover i sin säng, Steve sover bredvid mig.
  • Jag ska poppa popcorn och dricka alkoholfri cider, lite lördagsmys på egen hand...

Klätterställningar på Leklandet


Min presentkofta, OBS! Det är inte jag på bilden. :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Men ja som trodde du gjort en totalmakeover =) hahaha..

2010-03-08 @ 18:38:47
URL: http://malinmarti.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0