Latte mama

Steve brukar kalla mig för lattemamma när jag fikar med en kompis eller tar en sväng med bebis på stan. Dock lite missvisande för jag dricker inte kaffe. En del te slinker dock ner, och bullar.

Idag har jag och Maja varit och lattemammat oss med lyxig lunchbuffé på Värmlands museum. Var där med en mammakompis, hennes sambo och deras mammakompis. Maja sov i vagnen hela tiden, hon älskar verkligen sin vagn. Det är skönt att komma ut och träffa folk, man blir ju lite isolerad hemma. Fast det räcker med en aktivitet per dag, är helt slut på eftermiddagen. Att bara sova fyra-fem timmar per natt sliter på mig...

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja vill me bli en lattemamma nu! Vi får styra våra latte till veckan =) Jiihoo Äntligen är våra små här =)) jiihooo

2010-01-16 @ 20:18:58
URL: http://malinmarti.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0