Myskväll

Läste mitt horoskop igår där det stod att jag skulle få mycket gjort idag. Skönt tänkte jag, som har varit lite slö några dagar. Jag tror ju inte på horoskop egentligen, det verkar för osannolikt att alla som är födda en viss period drabbas av samma saker. Inte såna som står i dagstidningar alltså, personligt ställda horoskop brukar stämma bättre.

Jag fick en del gjort i alla fall, Maja sov bra efter bvc så jag kunde baka kladdkaka och småkakor. Sedan kom Steve hem och tog över henne så då gjorde jag ryggbiff, stekta champinjoner, hasselbackspotatis och ädelostsås. Supergott! Sen har jag tvättat och hängt ett par maskiner, och plockat i ordning i lägenheten. Bytt underlakan i sängen, badat Maja, och kollat på film med Steve (efter att han dammsugit), Greven av Monte Christo. Maja har varit med och ätit och sovit i min famn. Tyvärr är hon lite pipig när hon ska vara hos pappa, men han passar på att hålla henne när hon sover.

Nu sover min lilla familj, och det snöar fortfarande ute. Ser mörkt ut för min fikaträff på Hammarö imorrn. Vill inte köra bil med bebis när det är så dåligt väglag.


Mammas flicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0