V 26+0 (27)

Oj vad tiden går! Idag har jag varit gravid i 26 veckor, och lilla bebis kommer med stor sannolikhet klara sig om hon föds nu. Fast det ska hon inte. Allt är bra med henne, jag tror att hon trivs därinne...

Var på första barnmorskebesöket idag, och mätte magen. Den var 25 cm, det var tydligen bra. Mindre bra var att blodtrycket låg på 140/90 :( Det har stigit från 125/70. Inte ens när jag åkte in med magkatarren i Varberg var det så högt. Det beror på all stress på jobbet, och det är svårt att värja sig från den. Men vi får se hur det går, ska på återbesök om en vecka och är beordrad vila tills dess. Alltså vila fast jag jobbar, är inte sjukskriven. Än...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Härligt att bebis mår bra, lite sämre med blodtrycket hoppas de löser sig ! Kram J

2009-09-17 @ 07:04:22
URL: http://johannagbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0