Tribute

Dags för ett inlägg om min stora kärlek - Steve.

Jag älskar att somna i din famn och vakna bredvid dig varje morgon. Jag älskar att vi kan prata om allting, inget ämne är för stort eller för litet, för svårt eller för tramsigt. Du får mig att känna mig hel och lycklig, och du gör mig till en bra person. Jag tycker om mig själv med dig, när du tittar på mig, när du söker mitt sällskap. Jag tycker om att du utmanar mig och att du är stolt över mig när jag gör nånting bra.

Jag älskar allting hos dig. Är tacksam över att vi har hittat varann för det känns som att ha kommit hem. Jag älskar att det är du som är pappa till mitt barn, och att vi ska gifta oss. Jag älskar dina knasiga idéer och affärsförslag, och att du alltid är så intresserad av allting. Du får mig intresserad och nyfiken, jag är mindre lat med dig, och strävar efter att bli bättre, precis som du gör.

Du har vunnit mitt hjärta, always and forever...


There's you and me and all of the people...


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh vad fint skrivet!

2009-09-27 @ 18:16:22
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: Stefan

Och du är min stora kärlek, baby! Nu kommer jag strax och kysser dig på ett härligt sätt :*

2009-09-29 @ 20:36:39
URL: http://knyttetimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0