Spänningen stiger

Vi var på husvisningen idag! Och huset var jättefint, precis som jag trodde. Rymligt och mysigt. Lagom stor trädgård med björnbär i! Och plats för blåbärsträd... Renoveringsmässigt var det bra, förutom att de som bor där har en förkärlek för strukturtapet så var det inget som behöver fixas. Och inget behöver fixas på direkten, det är i bra skick. Så småningom bör man lägga om taket, måla fönstren och fixa badrummen. Men jag kan leva med de skavankerna jättelänge!

Ska snart ha en dejt med min man och diskutera om vi ska lägga bud på huset. Det var 13 familjer som kollade, så det blir säkert budgivning. Vi kände två av dem som var där, känns lite skumt att buda emot dem... Men tänk om vi vinner? Coolt! Då bor vi snart på en lugn, mysig gata med barn som leker på vändplanen, med en kisse som kan gå ut, med tvättstuga (halleluja) och med massa plats!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Var roligt att huset kände bra även när ni såg det.

Jag gilladet det när jag kollade på hemnet.

Om ni budar får vi väl hoppas ni får de :)

2009-09-17 @ 07:03:11
Postat av: Agneta

Hej nu har jag hittat hit :-)

Förstår att jag inte kommer kunna bo så länge till i ditt gästhus. Men lycka till iallafall.



Oj vilken mage du fått spännande.



Har du tjuvkikat verkar som det är en tjej som bor där inne ?



Ses på måndag kram Agneta

2009-09-17 @ 11:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0