Presenter

Vi var hos syrran i helgen, jag, Steve och Poppe. Fick massa god mat och massor av bebissaker! Känns som om jag har kläder för flera månader framåt! Allt från bodies, mössor, overaller till lakan och spjälskydd. Kommer bli en mycket välklädd liten prinsessa! Det mesta funkar även på en liten prins :)

Poppe är så himla rolig att åka bort med, han sköter sig perfekt! Blir nog en diplomat av honom... Fast han blev dålig på lördagskvällen, och idag har han bajsat typ nio gånger! Har feber också, så han får vara hemma från dagis imorgon. Vi är lite skraja för svininfluensan, han har några av symptomen. Får väl se om vi också blir sjuka.

Lite typiskt bara, för jag ska träffa en ny kompis och fika imorgon. Hon är höggravid så jag måste berätta att vi har  ett sjukt barn hemma. Så hon kan välja om hon vill ses eller inte. Vore ju hemskt att bli smittad av influensa när man nästan ska föda! Men förhoppningsvis är det inte det Poppe har, utan en magbacill bara.

Kommentarer
Postat av: Fia

He he - tur att jag inte läste om svinis-oron FÖRE fikat! :-p Det var ju kul att ses, vi får som sagt göra om det snart. Jag tror jag tog personligt babbelrekord idag, det händer inte varje dag! :-)

2009-09-07 @ 19:17:55
Postat av: Chrissy

Haha! Närå, svinisoron hann lägga sig innan vi sågs, annars hade jag ringt och ställt in! Det var jätteroligt att ses, känns som om vi har mer att prata om. Idag var bara liten uppvärmning!

2009-09-07 @ 21:32:00
URL: http://knyttetimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0