Ordningen återställd

I fredags var det dags för återbesök hos barnmorskan. Jag var nervös, om blodtrycket var oförändrat så skulle det innebära läkarbesök och eventuellt sjukskrivning. Men det var lugnt, blodtrycket har sjunkit till 130/80 vilket är inom det normala. (Det är undertrycket man kollar på, det ska vara under 85 tror jag, och absolut inte över 95 när man är gravid.) Jag var överlycklig hela dagen, fick en kram av min rektor t o m. Hon slipper ju vara orolig över att fixa vikarie, och ha ännu en sjukskriven anställd att bekymra sig över. Fast jag måste fortsätta ta det lugnt, ska på nästa magmätning på fredag och då testas trycket igen. Är lite pirrig, den här veckan har ju varit väldigt slö skolmässigt, nästa vecka är det rush igen. Inga konstigheter, bara lektioner.

My new BFF


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0