Äntligen fredag

Oj, vilken vecka! Skönt att ha två lediga dagar nu.

Den här veckan var ovanlig såtillvida att inga lektioner gick bort. För min del innebar det att jag körde två åttiminuterspass sist på tisdagen och torsdagen för första gången som "chef". Dessutom hade vi ett evighetslångt föräldramöte i onsdags kväll. Jag kom hem fem över nio på kvällen, och var fullkomligt utmattad på torsdagen.

Nästa vecka är det friluftsdag på onsdag, då går min enda lektion bort och jag missar min sim-rast. Lite trist men sånt är livet. Ska simma ikapp på torsdag, då slutar min pendlingskompis halv sex så jag har lite tid efter skolan innan bilen kör hemåt.

Nu är det faktiskt bara 14 arbetsveckor kvar till jul! Och en lovvecka. Bebis kommer om ca 16 veckor, så det blir lite tajt mot slutet. Nästan så jag hoppas att jag går över nån vecka, hellre det än att få värkar på en lektion... Pinsamt om vattnet går när man har genomgång! Jo, jag funderar faktiskt på sånt!

I helgen ska vi till mamma och träffa familjen. Pappas band har spelning på en kräftskiva, så honom ser vi nog inte så mycket av. Försöker övertyga honom om att han ska spela lite på vårt bröllop, men han är svårövertalad.

Ska övernatta hos syrran, hon har bebisgrejor som vi får överta! Mysigt!!! Idag fick vi en hel kasse miniminiblöjor av Jossan, hennes Clara är ju nästan stor nu (åtta månader). Vi skulle behöva rensa undan lite grejor för att få plats med bebissakerna, men ingen av oss har nån ork kvar. Hoppas vi kan planera in en helg och bara köra järnet då så allt blir färdigt. Kanske nästa månad? Vem vet...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0