Veckoplan

Jag är ledig en hel vecka!!!

Ska både göra roliga saker och jobbiga. Undrar hur mycket som egentligen kommer bli gjort?

Jobbigt:
  • Skriva klart och lämna in litteraturuppsatsen till engelska B-kursen (skulle varit inne i augusti.)
  • Sammanfatta elevarbeten, och rätta en del till vanliga jobbet.
  • Om jag hinner: Börja på litthist-keywords, är halvfärdig.
Roligt:
  • Kolla på barnvagnar.
  • Köpa nya glasögon, de gamla har pajat efter elva års trogen tjänst.
  • Hälsa på kompisar, Fia och bebis Astor, Pernilla i Karlskoga och Moa i Stockholm.
  • Gå på bio med Steve, Bröllopsfotografen.
  • Köpa födelsedagspresenter till Steve och Poppe i Stockholm.
Nästa måndag har vi studiedag, så v 45 har jag bara elever fyra dagar! Ska skriva omdömen och planera utvecklingssamtal för v 46-48, så det lär vara fullt upp ändå. Då är det bara sex veckor kvar till julbetygen ska vara satta och eventuellt tar jag lite mammaledigt i förväg då. Om jag inte mår kanonbra, då jobbar jag på till the bitter end, 18/12. Fyra dagar innan bf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0