Schyrre!

Sen jag var liten kicka har jag ofta haft tur med saker. Hittar grejor på rea, hittar pengar på gatan, osv. Men nu var det ett tag sedan nåt sånt hände, så döm om min förvåning när jag upptäckte att jag bara skulle betala en tredjedels mobilräkning den här månaden. När jag ringde dem för att kolla om något blivit fel (jo, men det är ju bättre att veta än att få en kalldusch nästa månad!) så sa kundtjänsttjejen att jag fått abbonnemangsrabatt tre månader eftersom jag förlängt mitt abbonnemang. Vilket kommer spara mig nästan 600 kr!

Nu är det mycket möjligt att de berättade detta för mig när jag skaffade nya mobilen, men jag har inget minne av det. Så jag väljer att se det som en stroke of luck istället. Jag köpte ju uppenbarligen mobilen ändå...

Så TACK TRE! You made my day!


Min kundtjänstkompis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0