Resumé

Har varit ledig tre av nio dagar, men inte fått gjort särskilt mycket ändå. Fast det gör inget, med tanke på att blodtrycket är för högt igen så behöver jag ta det lugnt.

Det jag har gjort:
  • Skaffat barnvagn
  • Varit på 30-årsfest och krogen, samt städat i lokalen dagen efter
  • Skrivit jättemånga blogginlägg
  • Tvättat två maskiner.
  • Gosat med Samson och Steve
  • Betalat räkningar
  • Ätit godis och chokladpudding (som jag normalt hatar men är dösugen på just nu)
  • Handlat kläder med Steve
  • Pratat i telefon med mamma och kompisar
  • Gjort frukost på sängen igår, idag gjorde Steve den
  • Trasslat ut håret efter Halloweenpartyt på jobbet (ca en timme med balsam och borste i badkaret)
Det jag ska göra idag:
  • Tvätta två maskiner till
  • Laga lunch till min man
  • Baka muffins med äpple/kanel-fyllning
  • Prova att öppna läxböckerna och se om de bits
  • Hämta barnvagnen om de ringer från affären.
  • Bädda rent i dubbelsängen
Och säkert fler saker som jag inte kan komma på nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0