Mysfika

Gick upp ganska tidigt idag och bakade muffins! Ska ta med ett gäng som fika till en kompis om en timme. Hon fick barn för tre veckor sedan och idag ska jag få träffa lille Astor för första gången. Han ska inte få muffins men en annan grej... Äh, kan lika gärna visa, risken är inte direkt stor att Fia är inne och kollar min blogg innan jag hinner dit! Om du är här Fia, så sluta titta.... NU!


Det är en sovpåse från Blingo.se

Jag ser verkligen fram emot att träffa dem, det var säkert en månad sen sist! Och lille bebisen har jag bara sett i mammas mage, tänk att han är född nu! Har sett kort där han är jättesöt, men det är ju alla bebisar i mina ögon. Undrar hur lilla Knyttet kommer se ut? Drömde om henne i natt, mammas älskling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0