Bloggdöd? Nädå, bara sliten

Jag har bara inte ööörkat blogga på sistone! Det är så mycket att göra på jobbet att jag knappt orkar öppna datorn när jag kommer hem. Men nu börjar det lätta, och snart är det lov!

Idag är bebis 30 veckor gammal! Stor tös. Sparkarna har ändrats på sistone, blivit hårdare och ondare. Nu når hon ända upp i lungorna så det är svårt att andas ibland och jag flåsar som en brunstig ko när jag gått i trappor. Sexy! Folk har börjat kalla mig tjockis, fast bara på mitten :) Har nog en ganska normal mage tror jag. Trode att den skulle vara större i sjunde månaden. På lördag går jag in i åttonde månaden, det tar påt! Tio veckor kvar till beräknad födsel idag. Känns helt overkligt och jag tänker allt oftare på hur sjutton jag ska få ut henne? Aj aj aj...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det kanske är en blivande fotbollsspelare där inne som hon sparkar!

2009-10-14 @ 23:35:05
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: Agneta

Du vet alltså att det är en hon??? Det är det bästa som finns att föda även om det gör ont. Oroa dig inte för det, vi är skapta för att kunna föda. :-)

Kram Neta

2009-10-22 @ 20:33:01
Postat av: Anette

Christin! Synd att säga att du är en frekvent bloggare :-)



Instämmer fullt med Neta, det är svårslaget att föda barn, gör ju ont såklart men lyckan när allt är över skulle jag kunna uppleva 5 ggr till. Haken bara, orkar verkligen inte med mer barn eller graviditeter.

Kram Anette

2009-10-23 @ 11:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0