Uppdatering

Ringde precis till barnvagnsaffären och fick ett glädjande besked: Ägaren hade pratat med fabriken som vill ha tillbaka vår vagn för att undersöka den. Vi får en annan vagn, men samma märke och modell. Bara att hoppas på att den uppför sig normalt nu då. Puuh, vi är nöjda med uppgörelsen, jag vill verkligen ha den där vagnen! Har redan funderat på att fixa en fäll att ha i mjukliften och kanske sy en egen åkpåse. Mm, man blir pysselmoster av att vara gravid.

Imorgon ska jag till jobbet, har inte ro att vara hemma längre, även om jag kanske borde för kroppens skull. Vet inte riktigt vad som är fel på mig, men har mått konstigt sedan i lördags. Kan ju bero på alla Stockholmsbaciller? Är trött och snuvig och det verkar ha utlöst en massa gravidkrämpor. Kan inte knyta händerna längre för fingrarna är så svullna. Kan inte sova på nätterna pga halsbränna, ryggont, ont i lungorna osv. Magen har brutit ihop totalt, toan är min nya bästis. Dessutom har hela kroppen svullnat, inte bara näsan utan kinder, armar, ben, you name it!

I natt somnade jag äntligen sittande i sängen medan jag spelade mobilspel. Då var klockan halv två. Vaknade av att Poppe gastade "jag kan inte sova själv" och "pappa", "Kicki" osv. Då var klockan halv fyra. Somnade om vid fyratiden och sov till sex. Ja, det var den natten. Hoppas att det blir bättre i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0