Skillnad

Äntligen syns det att jag är höggravid! Kolla här:


Tror att den här bilden är från v 30+.


V 31+?.


Här är maggen i v 33+3, en viss skillnad!


Ser fortfarande tårna!

Det är runt sex veckor kvar till förlossningen, fast bebis är färdigbakad om bara en månad. På den tiden ska hon fetta på sig drygt ett kilo till så min mage kommer växa ännu mer. Undrar hur stor hon blir? Hoppas på över tre kilo, men under fyra! Jag kanske borde sluta äta så mycket onyttigt nu... Så hon inte bli en monsterbebis på fem kilo. Sen har jag börjat fundera på om det verkligen är en tjej, tänk om UL visade fel? Nu har vi ju ställt in oss på en tjej så det skulle kännas konstigt om det blev en kille. Särskilt när han frågar vad vi kallade honom i magen...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kul att få se magen igen! =)

2009-11-08 @ 19:34:08
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0