nej

Nej, naturligtvis hade blodtrycket inte sjunkit något nämnvärt. Ska på återbesök imorgon och göra lite andra tester då. Sedan blir det läkarbesök hos min husläkare eller spec.mvc igen. Och eventuellt inläggning om trycket inte ger sig. Sjukskrivning i alla fall, men jag vet inte hur mycket eller hur länge.

Barnmorskan var orolig för att jag fått huvudvärk och dessutom har äggvitan stigit. Inga bra tecken... Om inte huvudvärken ger sig med värktabletter så ska jag åka in akut till förlossningen :(. Just nu går det ganska bra, har bara tryck över huvudet och ner i nacken, inga uttalade smärtor. Ska bara ta det lugnt i sängen resten av kvällen och hoppas på morgondagen.

Var ändå tvungen att göra något mysigt med Steve förut, så vi åt middag på Teachers restaurang vid uni. Lite hångel, hålla handen och tända ljus tar udden av ångesten...

Kommentarer
Postat av: Malin

Oh va trist för dig/er....men kan de inte ge blodtrycksänkande tabletter??...vet endel som får det vid högt blodtryck och graviditet som en åtgärd innan man läggs in...för o ligga på sjukan blir man ju totaldepp och rastlös på...eller ja skulle bli de i varje fall!men hoppas ni får mer svar imorgon =)

kram

2009-11-12 @ 22:38:16
URL: http://malinmarti.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0