Fortsättning följer

Jag blir inte klok på det här! Igår mådde jag fint men tillbringade ändå halva dagen på sjukhus. Sov ganska dåligt i natt, inte så konstigt kanske. Vaknade flera gånger av värk i händerna och magen. I morse fick jag reda på att mina toxprover var normala, jippi!

Idag har jag varit hemma och vilat, ska ta om blodtrycket imorgon. Och jag mår fullkomligt skit! Har sovit i flera timmar, har haft grym huvudvärk och ryggvärk, är svullnare än nånsin. Efter lunchen fick jag tväront i magen dessutom. Allt är symptom på havandeskapsförgiftning, som jag alltså inte har. Tur att jag ska till barnmorskan imorgon, hon kanske kan förklara. Undrar om trycket har sjunkit, det vore ju fantastiskt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Oh ja hoppas verkligen att ditt tryck sjunker lite....o att du vilar och tar det lugnt tänkt på bebisen...som om inte alla redan sagt de =)

kram

2009-11-12 @ 12:20:27
URL: http://malinmarti.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0