200

Det här är mitt 200:de inlägg! Och bloggen börjar verkligen bli en gravidblogg, det är nästan det enda jag skriver om. Inte så konstigt kanske eftersom det är mindre än en månad kvar till beräknad födsel och allt som hänt på sista tiden har med bebis att göra.

Men jag är ju också på husjakt och ska bli Fru inom snar framtid! Huset får vi flytta in i i augusti nästa år, det känns jättebra! Har tyvärr ingen planritning eftersom det säljs privat, men det är ett tvåplanshus med fyra sovrum. I rött tegel och lite engelsk stil, med världens minsta trädgård. Steve är helt upprymd över det, medan jag har haft lite mycket med mig själv på sistone. Men det kommer kännas kanon så fort bebis är född och vi behöver mer utrymme. Skönt att båda barnen kan få eget rum och att vi får ett arbetsrum igen. Äntligen ska jag ha en kökssoffa!

Ett år efter husköpet ska vi gifta oss! Det känns som väldigt långt fram i tiden, men samtidigt skönt att hinna spara ihop lite pengar så vi får vårt somriga drömbröllop. Vi kommer att förlova oss den tionde oktober nästa år, wonder why??? :) Men nåt exakt bröllopsdatum är inte satt än, vi vet bara att det kommer ske på våren/sommaren nån gång. Typ efter en tripp till Tyskland...

Det är en jädra massa grejer på gång i våra liv alltså, inom 1,5 år. Undrar om jag håller bloggen vid liv så länge? Det vore ju fränt att gå tillbaka och läsa gamla tankar och planer. Jag ska göra mitt bästa.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Va, har ni köpt hus nu?!?

2009-11-24 @ 00:32:50
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: Chris

Japp! Valthornsgatan 9! Ganska nära dig!

2009-11-24 @ 00:34:56
URL: http://knyttetimagen.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åh vad roligt!

2009-11-24 @ 09:47:47
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: Malin

så ni köpte huset?! Coolt oc framförallt Grattis!

Hur gick de hos BM idag...antar att de gick bra eftersom jag inte hört nått om en fika på sjukan!? hehe...

O bröllop med =) kul det med...Jimmy börja prata om att vi ska gifta oss med igår...har ju vart förlovade i 5 år nu så de kanske är på tiden! men ja vill att vår son ska gå före i kyrkan och slänga ut rosblad framför sig på gången upp till altaret...så vi får vänta 3 år med de...

Hoppas allt är bra!? kram

2009-11-24 @ 16:17:08
URL: http://malinmarti.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0