Vecka nio

Idag träder vi in i vecka nio, jag och Knyttet. Ja, mest Knyttet förstås, jag har ju upplevt rätt många veckor. Idag tänkker jag bjuda på första egna magbilden:


Härinne ligger Knyttet och myser
Lite fakta om baby:
Din bebis är nu stor som en genomsnittlig grön oliv. Längden huvud till stjärt är nu 22-30 mm och den väger c:a 3 gram.

Och om mig:
Uttänjningen av livmodern kan nu upplevas som smärtsam för vissa kvinnor. Många upplever också trötthet och yrsel. Det senare beror på tillfälligt blodtrycksfall när man reser sig.

Egna tankar:
Jag hade riktigt jobbig värk i början på förra veckan, men sedan dess ingenting. Lite scary! Min största rädsla just nu är att ha fått missfall utan att veta om det. Fast varför oroa sig? Det kan ju vara helt normalt därinne också.

            
Knytte-kompisar

Kommentarer
Postat av: Anette Lundström

Oj, du har ju redan en liten putande mage, så gulligt. Sluta oroa dig för allt nu Christin och ta det bara lugnt istället.

Kram Anette

2009-05-12 @ 16:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0