Torsdagskoma

Äntligen har ösregnet slutat! Poppe var mycket bekymrad imorse över sin cykel, och med imorse menar jag halv sex! Han tyckte att det var synd att vi inte kunde cykla idag pga regnet. Eller ja, han är väl inte så glad i regn, och vill hellre vara inne då. Dessutom var han tokpigg och tyckte att vi skulle vara uppe och leka med bilar i hans säng. Jag var inte lika entusiastisk (fick bara ha den tråkiga bilen utan vinge) utan gick och la mig igen. Poppe somnade om ganska snabbt. Det gjorde inte jag, låg vaken och vred mig till sju, då Steve skulle upp.

Resultat: Trött, huvudvärk, håglös... Inget bibblande idag, ska försöka jobba lite hemma istället. Ska skicka in den rättade pragmatikuppsatsen och hoppas att jag fattade rätt. Och jag måste fundera ut ett uppsatsämne till temakursen! Har hjärnblockad, ingenting verkar värt att skriva om. Blir galen snart! Och när jag tröttnar på temakursen kan jag fortsätta med Jane Austen, så det finns att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0