Star Trek

Förutom att det inte blev nåt pluggande. Frukost på sängen, lite kärlek och en bra bok = aldrig fel.
Lätt städning, grötlunch och två timmar i badet med ansiktsmask och hårinpackning = härligt!
Sushimiddag och Star Trek på bio, bjuden av Mannen = Det är livet!

Jag var tveksam till Star Trek, men den var bättre än väntat. Lite rolig till och med. Fast jag hade sunkigt biogodis, Malaco Truly frukt och lakrits, ganska smaklöst på ett vidrigt sätt. Tur att Steve inte bryr sig om sånt utan glatt tuggar i sig de äckliga bitarna...Vi kompletterar varann så bra!

Bio är vår nya hobby, tror jag. Sedan jag blev med barn har vi varit på tre filmer! Män som hatar kvinnor, Änglar och Demoner och Star Trek. Dessutom har vi biokort som ger halva priset på tre filmer till under sommaren, en ska definitivt gå till senaste Harry Potter som kommer 17 juli. Nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0