Spräckta planer + nya planer

Ja, det där med en pluggplan var en bra idé. Tills det blev torsdag och Röd Dag och bibblan var stängd. Hela min kropp går i baklås när det är helgdag så jag fick ingenting vettigt gjort.

Men i måndags, tisdags och onsdags följde jag planen exemplariskt, och idag har jag fortsatt på torsdagens jobb. Fast håglöst, så jag är inte klar än med Jane Austen. Har dock varit och handlat mat och skjutsat Moa till spritbutiken, och glatt mig åt alla pengar jag sparar genom att inte dricka alkohol. Och när jag kom hem BOKADE JAG OCH STEVE EN SEMESTERRESA!!! Vi ska till Bulgarien i slutet på juni, sol och bad, bad och sol! Vi valde bort det absoluta partystället Sunny Beach, med tanke på att jag kommer vara nykter och i fjärde månaden, och Steve är lycklig bara det finns Internet. Istället ska vi till Golden Sands till hotell Zdravets, trestjärnigt mitt i stan. Det finns Internet, pool, bar, 200 meter till havet, ja, allt man kan önska sig. Medeltempen ligger på 25-28 grader, känns ganska lagom.

Fast det är ju Bulgarien - Svarta havet och inte blågrönt Medelhav. Men jag har varit i Rumänien tidigare, och det funkade. Bara man har normala förväntningar så...


Hotellet till vänster, och fina poolen!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lite små avis jag vill med åka ju :(. NI kommer nog få mycket härligt :)

2009-05-22 @ 23:50:05
Postat av: Sofia

Jag och Moa åker med som dina gravid-assistenter, det är okej va?

2009-05-23 @ 02:07:31
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: Chrillan

Vad trevligt! Ska ni typ tvätta mig på morgonen och mata mig och skrika "ur vägen" till folk vi möter? Ja, varför inte...

2009-05-23 @ 09:39:02
URL: http://knyttetimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0