Pratat ut

Äntligen! Vi har hunnit prata ut om våra tankar och känslor om huset i Kristinehamn, och har fattat ett beslut: Vi stannar på vårt lagda bud. Med andra ord, det kommer med största sannolikhet inte bli någon flytt inom det närmsta året, och antagligen aldrig till det huset. Så, det var det!

Vi tog nån timme på oss och diskuterade igenom för- och nackdelar. Det väger faktiskt jämnt, men det vi kommer tillbaka till hela tiden är allt merjobb med ett hus, att Poppe behöver tid på taldagiset och att vi känner oss stressade. Det är vi ju inte. Sedan har jag varit lite orlig över att jag fått såna spykänslor varje gång jag sett huset på nätet eller pratat om det. Man ska lita på sin instinkt och sin magkänsla!

Istället ska vi satsa på att fräscha upp här hemma och möblera om. Och det känns ganska bra. Vi får helt enkelt se hur det går i höst, blir det fruktansvärt att pendla med jättemage kanske jag kan hyra in mig hos någon ett tag. Dä löööser sig!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, får vi behålla dig! Vad glad jag blir! =)

2009-05-11 @ 18:29:18
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0