Pluggi plugg

Ska palta mig iväg till bibblan snart och sätta mig och plugga. Idag är det ett keyword till Åke som står på att-göra-listan. Har valt Drottning Elizabeth av England och hennes kärlekskult. Sedan ska jag läsa på läxan till imorgon, då börjar min sista kurs - temakurs i lingvistik.

Jag fick VG på språkfärdigheten! Det innebär att jag kan få VG på hela kursen om jag får tillräckligt många VG:n på delkurserna. Hade jag fått G på spf-en så hade det kvittat hur många VG:n jag fått, då hade jag bara kunnat få G. Skönt att ha valmöjligheten i alla fall, sen får vi väl se hur långt det räcker.

Avklarat denna termin:
  • Översättning - VG
  • Språkhistoria - VG
  • Lingvistik - VG
  • Språkfärdighet - VG
  • VOC/MCT - VG (från förra terminen, då behöver man inte göra om det)

Kvar att göra denna termin:
  • Fyra-sex keywords i litteraturhistoria till Åke
  • Keywords på sju böcker till Mark
  • En-två litteraturuppsatser till Mark
  • En pragmatikuppsats till Michael
  • En lingvistikuppsats till Michael
Piece of cake...?

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis till alla VG-n. Du är bäst ;)

2009-05-13 @ 11:35:28
Postat av: moa

Skryt, skryt, skryt:)

Du är våran VG-kompis:)

2009-05-13 @ 20:58:27
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: Maria

Har du sett den här sidan? Läs och njut =)



Och alla VG: Klart du har fått VG, baby! You are very clever and have a way with words. Even the English ones =) PUSS!



2009-05-14 @ 22:06:41
URL: http://www.gravidlooken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0