Oengagerad

En klassis ringde nyss och frågade när vi skulle vara klara med litteraturuppsatsen (den som är längst ner på min priolista). Ööööhhhh? I dunno... Min motivation är helt körd i botten, jag orkar ingenting idag. Dessutom fick jag en superhög mobilräkning så jag är sur. Och nu har jag ångest också för att jag jobbar så dåligt. Crap-day! Synd att vi inte är barnlediga, så Steve och jag kunde ha hittat på nåt kul ikväll... Skulle behövt det. Undrar om Moa och Sofia vill leka med mig? Om jag ser glad ut? Hmmm...

Imorrn verkar det som att Emma kommer hit, hon har fått ett par riktigt dåliga nyheter så hon behöver lite TLC av oss. Stackars gumman, vi stöttar dig!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Klart vi vill leka med dig! =)

2009-05-25 @ 14:56:21
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack goding :)

2009-05-25 @ 18:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0