Ny vecka

Har insett att jag måste sätta fart med pluggandet om jag vill bli klar i tid. Men nu är jag så van att ta det lugnt så det är svårt att kicka igång hjärnan. Plus ständigt illamående och trötthet pga Knyttet. Men visst ska jag klara den här terminen också!

Just nu är planen att klara av Åkes keywords (fem av sju kvar). Sedan skriva pragmatikuppsatsen. Sedan skriva lingvistikuppsatsen. Sist beta av litteraturens keywords och uppsats(er). Jag har i runda slängar tre veckor på mig.

Borde göra upp en studieplan:

Vecka 21
Måndag: Bibblan, pragmatikuppsats. För där finns boken som referens om jag behöver den.
Tisdag: Samma plus läsa läxan till onsdag i Patterns and Meanings
Onsdag: Lektion i datasalen till tolv, lämna in ett utkast till pragmatikuppsatsen. Keyword Jane Austen.
Torsdag: Mera Jane Austen, skriva klart och lämna in.
Fredag: Bibblan, Pragmatikuppsats om jag fått tillbaka den, annars nästa keyword.

Ser strålande ut! Hoppas att det fungerar att följa planen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0