Metabolism

Jag gillar den ökade förbränningen man får som gravid! Och eftersom jag mår illa mest hela tiden så är ju inte proppa-i-mig-förmågan på topp längre. Igår gjorde jag ett allvarligt försök att äta ordentligt = massa onyttigt. Så middagen blev fem bullar och ett rör med Pringles, med cider till (alkoholfri - äppeldryck av ciderkaraktär). Resultat? Tre hekto ner imorse. Trots att jag stoppade i mig runt 1500 kalorier på en gång och hade ätit bra resten av dagen också. I like it!

Mötte en bekant igår, hon är i v 14 och väntar tvillingar. Min mage var dubbelt så stor som hennes. Fast hon har bra magmuskler, jag har typ inga. Det ska bli kul att gå på inskrivningen och kolla om de hör mer än ett hjärtljud, dock, tvillingar är ju en hemlig dröm jag har. En graviditet, en förlossning = TVÅ barn! Hur bra som helst. Jag vill max ha två barn som det känns nu, och kommer båda på en gång vore det ju perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0