Lady bumps are growing

Jag har vuxit ur mina BHar. Det ser för taskigt ut! Så igår travade jag runt på Bergvik i hopp om att hitta någon som passade. Gärna fodrad så inte tuttefräset syns, och gärna som man kan ta bort axelbanden på så jag kan ha halterneck i sommar. Kappahl hade inget, H&M hade bara amningsBH i den storleken, och det känns väldigt för tidigt. På Lindex hittade jag två perfekta, och det var dessutom 25% rea!

Så nu har jag en svart slät jätteBH, (har gått upp en kupstorlek, och tog en större ryggstorlek också) och en vit slät jätteBH med spetsrand. Helt perfekt, nu klarar jag mig förhoppningsvis över sommaren. Båda går att ta loss banden på, och de sitter kvar ändå. Var tvungen att prova med kläder, och det funkar!

Samson myser i sitt nya tält...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0