Huset ja

Orsaken till att jag inte har bloggat nåt mer om huset är att vi helt enkelt inte vet nåt. Runt mitten på veckan skulle vi få besked enligt Steve. Jag har fortfarande ångest, fast nu undrar jag om det kanske bara är den vanliga kräkkänslan, inte ångest? Har exakt samma känsla när jag tänker på en portion varm, rykande mat. Brrr...

Vad jag tror kommer hända är detta: Förstabudarna drar sig tillbaka. Säljaren sänker priset litegrann. Vi kommer med ett motbud. Säljaren tvår sina händer, sliter sitt hår och gnäller: "Ni ruineeerar mig! Mitt livsverk! Inte en krooona lägre kan jag gå!"  Varpå vi skrattar rått och säger: "Men det är bara vi som vill ha ditt hus!" Och då sänker säljaren liiite till, och då slår vi till!

Ja, typ så.

Kommentarer
Postat av: Maria

Så kommer det att bli! Absolut. Håller tummarna för er =)

2009-05-04 @ 23:04:19
URL: http://bydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0