Häftigt!

Jag har blivit ombedd att korrekturläsa ett manus till en riktig bok! WOW! Det är en hemlig dröm jag har (förutom bokcafé), att bli korrläsare. Så nu ska jag göra mitt första försök, och vara riktigt duktig.

Boken är skriven av en Kristinehamnstjej jag är bekant med, och hennes kompis. Den handlar om inredning och är en sorts sammanslagning av deras bloggar: Romantiska Hem och Inspiration i Vitt. De har verkligen koll på heminredning!

Där ligger jag fett i lä, föddes utan inredningsgenen. Om jag någon gång blir rik så ska jag hyra in ett proffs att inreda mitt hem, det vore fantastiskt. Eller syrran, hon är också himla duktig. Själv har jag ingen blick för detaljer, mina prydnadssaker är sånt som jag har fått av folk och vill ha framme. Steve tycker att vi har Väldigt Mycket Grejer och skulle gärna vilja ha ett stilrenare hem. Jag tycker att det är mysigt med många saker, man blir ju glad när man ser dem.

Jaa, det ska bli mycket spännande att renovera den här lägenheten i sommar. Det kan bli hur fint - eller fult - som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0