Grattis!!!

Jag fyller år idag!

Fick te på sängen av Steve, har en illamåendedag. Han hade fixat rosor, choklad och en jätte-superfin digitalkamera. En ny! Den är liten och blå och 8,1 megapixlar. Nu ska här tas kort!

Efter frukost städade jag hela lägenheten och dukade fint till lunchen. Sen kom Moa och Emma med en muffins laddad med sju ljus! Himla sött! Och så fick jag ännu mer presenter, som jag ska ha kul med i badkaret när jag känner mig risig. Sedan åt vi smörgåstårta och glass och drack otäckt kaffe ur bästakopparna. En mycket trevlig bjudning!

Snart kommer mina svärföräldrar på besök, de ska få resten av tårtan och glassen.

Ikväll ska jag och Steve ut och äta, antagligen indiskt. Vet inte riktigt vad jag är sugen på (äpplen) men indiskt är alltid gott.


Här är mina fina presenter! Kort taget med mobilen.

Kommentarer
Postat av: Malin

O så komme rjag o strör "salt" i såren.. akta dig för kemikalierna i allt det där.. =)

2009-05-07 @ 16:00:52
Postat av: Anette Lundström

Grattis,grattis!!! Hoppas du får en underbar fortsatt dag.

Kram Anette

2009-05-07 @ 16:13:34
Postat av: Chrillan

Tackar, tackar!

2009-05-08 @ 08:51:44
URL: http://knyttetimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0