Gott!

Har ägnat halva kvällen åt att baka smörgåstårta till mina gäster imorgon. Det var jättemysigt! Hoppas att den blir god också.

Till lunch kommer Emma och Moa, fast egentligen hade jag velat ha tebjudning med bästa-servisen och knytblus. För att fira att jag nästan är medelålders. Så kunde vi smuttat försiktigt och ätit gurksnittar och pratat om ekonomin. Mycket passande... Istället blir det cider (alkoholfri), smörgåstårta och glass. Och vanliga kläder, ska ha min nya Elloströja. Av de fyra jag beställde kom tre, och av dem var det en snygg, en som såg ut som ett nattlinne och en alldeles för stor. Väntar på den sista, som också kommer vara alldeles för stor. Lite för magen att växa i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0