Första besöket

Imorgon är det dags för första besöket hos barnmorskan. Äntligen! Det är över två veckor sedan jag fick tid. Har börjat fundera ut frågor som jag vill ha svar på:
  • När är ultraljudet?
  • Varför har jag fått finnar i nacken och extremt fett hår?
  • När vet manom det är tvillingar?
  • Kan jag äta mögelost?
  • Varför är jag så hysteriskt sugen på äpplen?
  • När kommer magen börja synas på riktigt?
  • Vad har jag för blodgrupp?(Vi gjorde blodgruppstest på halva klassen i högstadiet, men jag var med i fel halva. Sen dess har jag velat veta! Fast det är inte därför vi skaffar barn. Jag lovar.)
  • Kan jag rensa kattlådan (om jag lovar att inte suga på bajsspaden)?
  • När ska man sluta med tunga lyft (apropå flytten)?
  • När går man med i mammagrupper och ligger på golvet och övar avslappning och flåsar?
  • Vad finns det för festliga droger under förlossningen?
  • Hur undviker man bristningar på magen, hjälper det att smörja med fet kräm? Matolja?
Steve undrar:
  • Hur stora kommer tuttarna bli?
Jag älskar honom.

Kommentarer
Postat av: Moa

Försökte kommentera "smörgåstårteinlägget" men det gick inte. Så får ta det här:) Grattis på 23-års dagen och tårtan var jättegod:) Tack!

2009-05-07 @ 14:51:21
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: Chrillan

Tack själv för de fina presenterna!

2009-05-07 @ 14:57:38
URL: http://knyttetimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0