Fest!

Det var trevligt i lördags, på mitt kalas. Fick många bra presenter:
  • Halsband och örhängen
  • Gotländskt te och temuggar
  • Te mot illamåendet och kakaosmör till magen
  • Såpbubblor
  • Rosor
  • Presentkort på Åhléns
  • ALKOHOLFRITT VIN!!!
Jag kunde alltså dricka vin! Och det smakade gott, kände inte nån skillnad direkt på lightvin och vanligt vin.

Det kom en massa roligt folk, men vi sände så klart en tanke till dem som inte kunde vara med oss. Martin t ex, som var matförgiftad och hade kräkts i sin soffa... Usch!

Både jag och Steve glömde kamera, så har tyvärr inga bilder att visa. Vilket nog är tur, för det blev lite vilt mot slutet. Men vi åt smörgåstårta, hejade på Malena, sjöng Singstar och pratade. Sedan skjutsade jag ner tio stycken danssugna till krogen och stoppade Steve i säng. En lyckad kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0