Enligt planen

Det har gått fint att plugga hittills i veckan. Har klarat av allt jag föresatt mig för måndag och tisdag. Fick dock tillbaka keywordet jag skickade in igår, bara en fyra. Trodde nog att jag skulle få en femma på det, men men...

Imorgon ska jag lämna in ett första utkast till min uppsats i pragmatik. Den är klar, men jag behöver lite input, kanske inte har lyckats med analysen eller missuppfattat något. Och det är gott om tid, den ska vara inne första juni. Skulle verkligen behöva få VG på den!

Det är lektion imorgon också, mellan nio och tolv ska jag sitta i en datasal och leta ord i ett corpus tillsammans med min klassis Erik. Det är bara vi i klassen, fatta vilken lyx! Han är en trevlig musiker på 19 bast, så vi har massor gemensamt! Typ att jag nästan kan vara hans mamma, coolt va? Jag har så unga kompisar numera...

Efter lektionen ska jag börja med keyword tre, om Jane Austen, i bibblan. Skönt med lite sällskap när man pluggar, fast det blir inte så mycket gjort förstås. Kanske får sitta själv? Nää, vad ensamt och trist!


Kommentarer
Postat av: Linda

Heej! Blev sugen på att kolla din blogg när du nämnde den. tack för att du kom med halsduken, kram och hoppas vi ses snart igen!!!:)

//Linda

2009-05-22 @ 15:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0