Du har rätt, Nett!

Man ska inte oroa sig! Nu har växtvärken dragit igång igen, ett ständigt stickande och molande. Gud så skönt!

Har inte gått upp nåt i vikt än, men ner två kilo sen jag upptäckte graviditeten. Det måste bero på att jag inte kan äta lika mycket som förut, även om jag försöker. Igår var det nåt jag inte tålde så det blev racerlopp till toan med ont i magen. Har också upptäckt att Knyttet inte gillar godis, bra bra. Choklad funkar men inte smågodis. Kan vara syran i det som förstör allt.

Sen är jag fruktansvärt osugen på mat, ända tills jag får blodsockerfall och blir vrålhungrig. Men efter två tuggor är det äckligt igen. Förutom äpplen, det går alltid ner! (Poppe har förresten lärt sig äta hela äpplen! Alltså kärnhus och allt, förutom stjälken.)

Royal Gala - fina grejer

Kommentarer
Postat av: Anette Lundström

Lugn, du kommer gå upp i vikt:)

Med Oscar var jag galen i kebabpizza när jag mådde som värst. Kebabpizza e annars det värsta jag vet. Märkliga saker händer. Sedan (med Oscar) var även Bigmac det enda som gick ner. Jag o Rino var i Bangkok när jag var i 13:e veckan o mådde som värst. Vet inte hur ofta vi åt på Mc Donald´s. Rino var rätt less iallafall.

Kram A

2009-05-13 @ 11:15:44
Postat av: Chrillan

Haha, stackars Rino! Hade du inga matnojor med Olivia? Jag hatar verkligen BigMac, hoppas på nåt annat sug...

2009-05-13 @ 14:57:20
URL: http://knyttetimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0