Tebax

Så, nu är jag tillbaka efter en liten bloggpaus. Snabb update:

  • Mamma och pappa kom och hälsade på i torsdags. De hade med presenter, och jag bjöd på tårta och pizza senare på kvällen. Vi körde en IKEA/Bergvik-tur, och de verkade glada och nöjda. Jag med!
  • I fredags hade jag min allra sista lektion, i ca en kvart. Har ju inte börjat på uppsatsen än, så vi hade inget att diskutera direkt. Har grym ångest och måste sätta igång nu!
  • På fredagskvällen firade vi Moas födelsedag med att äta hämtmat och kolla på Madame Bovary (franskt 1800-tal) på DVD. Lånade den på bibblan, praktiskt.
  • I lördags tog vi med Poppe till Mariebergsskogen och firade nationaldagen med picknick, minitåg, parkdans och karuseller.
  • I går åkte Steve och Poppe till Kristinehamn för att spela minigolf. Det ösregnade så de fick ställa in. Jag var hemma och sov, läste och tog ett bad. Egentid!
  • Idag har vi varit och simmat på morgonen, efter att ha lämnat Poppe på dagis. Jätteskönt! 600 meter, lagom så här i början.
  • Nu ska jag till uni och lämna tillbaka filmerna och plugga. Egentligen vill jag sova några timmar, men det hinns inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0