Shopping spree

Jag har shoppat!

Emma och jag drog till Bergvik i eftermiddags. Fick tag på en smal svart trikåkjol (helt perfekt, har letat efter en sån) på nya VILA-butiken. Köpte gravid-tajts på H&M, ursköna. Tre par sandaler på Skopunkten, varav ett par med höga klackar! Blir fint att ha på sig på sommarfester. Fast inte så skönt att gå i. Bara sitta still och se snygg ut i.

Jag var på jakt efter en födelsedagspresent till syrran, som önskar sig en necessär och sminkväska. Efter idogt letande i alla affärerna hittade vi äntligen nåt vettigt - på Maxi! Men det var i alla fall Björn Borg-grejer, så inköpsstället kanske kvittar!

Vi handlade några fler hemliga saker också...

Mina fina inköp! Necessären och sminkväskan till höger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0