Klappad

Jag har redan börjat utsättas för att folk tar på min mage utan förvarning. Känns jättekonstigt! Samtidigt blir jag lite fnissig, för de klappar liksom i navelhöjd, där magen är som störst. Det finns inget barn där! Bebisen ligger mycket längre ner, typ en decimeter under naveln.

Folk klappar alltså på mina upptryckta, svullna tarmar, fulla med obearbetad mat... Ha haha hahaha!

Fast jag är ju tacksam för att de inte klappar på "rätt ställe", alltså 1 dm längre ner... Skulle kännas perverst!

Om du som läser är en sådan som gärna vill ta på gravidas magar, kan du inte ta på någon annans än min? Det känns bara konstigt än så länge för mig. Snälla? Och om du ändå vill ta på min mage, var klar över att du klappar tarmarna! Känns det fortfarande lika lockande?


Knyttet! Var är du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0