Jag är kallad!

Vecka 31 blir en händelserik vecka. Då har det gått halvtid av graviditeten, och vi ska på ultraljud! Hur sjutton ska jag orka vänta så länge?

Det är ju lite nya regler nu, sen nån tokig tant bestämde sig för att abortera sina foster som inte var pojkar. Så de vill ogärna visa könet på barnet. Fast jag vill veta! När jag pratar om Knyttet säger jag konsekvent han, men när jag föreställer mig min bebis så är det alltid en tjej.

Eftersom vi gör ultraljudet så sent så är det ändå försent för abort, så jag hoppas att teknikern är tillmötesgående...



Here we come!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh vad spännande!

2009-06-11 @ 13:12:13
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0