Inskrivningen

Nu är vi officiellt blivande föräldrar! Har skrivit in oss på barnmorskemottagningen. Det var väldigt enkelt, inga krångliga frågor. Hela besöket tog typ 50 minuter, inklusive provtagning.

Det enda crazy är att de tog åtta rör blod! Hälften ska till Selmastudien, hälften ska de testa HIV och syfilis och sånt på. Vad spännande! Och jag kommer äntligen få reda på min blodgrupp. 18 års väntan är snart över...

Jag kommer antagligen flytta över till Kristinehamn i höst eftersom jag jobbar där. Lite smidigare att springa på BVC på rasten istället för att missa lektioner. Nästa stora sak är ultraljudet någon gång i juli, men sedan är det ingen vidare action förrän i v 25, alltså v 36 ungefär. Jag börjar jobba v 33-34. Helt perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0