Idag gratulerar vi

PIRATPARTIET efter deras storslagna seger i EU-valet.


Demokrati, frihet och integritet - inte bara fildelning

Vill bara påpeka att jag personligen aldrig har fildelat eller laddat ner material olovandes, även om jag har tagit del av sådant material. Om det inte räknas att låna bilder till bloggen? För det har jag gjort rätt friskt. (Om någon känner sig kränkt av mitt lånande, hör av dig så plockar jag bort bilden.) För mig är Piratpartiet ett framtidsparti, som tar itu med vår vacklande demokrati. Mobiltelefonsavlyssning? DNA-register? Ipred-lag? VAD ÄR NÄSTA STEG?

Boktips: Kallocain av Karin Boye, 1984 av George Orwell. Där har du vår vackra framtid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0